Hoe bestel ik?

Online bestellen is het makkelijkst en u hebt uw aankoop het snelst in huis. U betaalt veilig en snel via iDeal en Mastercard of Visa. Indien u niet via internet wilt bestellen, sturen wij u graag een bestelformulier toe. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 071 – 561 77 17 (bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.30 tot 16 uur).

Hoe betaal ik?
In onze webwinkel bieden wij twee vormen van betaling: iDeal en creditcard.
Tegelijkertijd met de bevestiging van uw bestelling, ontvangt u een digitale factuur.

Wat zijn de levertijden?
Alle bestellingen worden binnen 48 uur verstuurd. U hebt uw bestelling dus snel in huis.

Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?
U betaalt € 1,95 per bestelling. Vanaf 5 paar sokken zijn de verzendkosten € 2,95.

Ik heb problemen of vertraging met levering. Wat moet ik doen?

Is uw bestelling niet op tijd aangekomen? Dan horen wij dat graag. Er kan natuurlijk altijd iets zijn mis gegaan tijdens de verzending. Belt u in dat geval met onze klantenservice via 071 – 561 77 17 (bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.30 tot 16 uur) of stuur een mail naar tsn@trombosestichting.nl.

Kan ik een bestelling of een deel van een bestelling ook retour sturen?

De geleverde artikelen kunnen binnen 14 werkdagen na ontvangst retour worden gestuurd, mits de artikelen in de originele en ongeopende verpakking zitten én niet gebruikt zijn. De artikelen kunnen worden teruggezonden aan het op de pakbon vermelde retouradres.

Kan ik als bedrijf ook bestellen?

Bedrijven kunnen online en telefonisch bestellen. Heeft u een bestelling boven de € 1.000 of een speciaal verzoek? Dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via 071 – 561 77 17 (bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.30 tot 16 uur).

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De Trombosestichting Nederland handelt volgens de regels van de Wet Bescherming Persoonsgegevens en zal dan ook zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Doet u een bestelling, dan worden uw gegevens opgeslagen in onze administratie. Wij kunnen u zo op de hoogte houden van ons werk en u incidenteel vragen om een bijdrage. Wilt u liever niet benaderd worden? Dan kunt u dat laten weten via tsn@trombosestichting.nl.
Als u hierover nog vragen of opmerkingen hebt, dan kun u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice via de mail of telefoonnummer 071 – 561 77 17 (bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.30 tot 16 uur).

Hoe draagt mijn bestelling bij aan de bestrijding van tromboseleed?
Met uw aankoop en eventuele extra donatie steunt u medisch wetenschappelijk onderzoek op het gebied van trombose. Uw bijdrage wordt besteed aan onderzoek dat getoetst is door de Wetenschappelijke Advies Raad van de Trombosestichting Nederland in volgorde van belangrijkheid en / of aan het geven van voorlichting. Van elke euro die de Trombosestichting uitgeeft, gaat 84 cent naar de doelstelling. De Trombosestichting Nederland is hiervoor geheel afhankelijk van de giften van het Nederlandse publiek.